Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Apr 2024 15:07:01 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2311201/21988 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Maramaa küla, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete 
tee// Vahi alevik, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee L2// Ojaääre tn 2// Ojaääre 
tänav L1 (39 Tartu-Jõgeva-Aravete tee tänavavalgustuse liitumine 
elektrivõrguga, Maramaa küla, Tartu vald.) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26944575>  (menetlus nr: 
392254), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 22.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister